Tag - Beauty

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen? 


Mijn kwastenset van Beauty88 :)


Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom? 


Nagellak , omdat ik erg van nagellak houd :) ( 200 stuks )


Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?


Eigenlijk met allemaal :D


Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid? 


Gisteren , een oude mascara van l'oréal.


Hoe begon de make-up gekte bij jou? 


Toen ik beautyfilmpjes ging kijken , van bijvoorbeeld Beautygloss & Misslipgloss.


Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?


Ja , waarom niet :P


Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt? 


Té vaak .


Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?


Geen idee ,  ik bekijk niet heel veel blogs , alleen de gene die ik echt leuk vind :)


Wat is je favoriete make-up item? 


NAGELLAK!


Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op? 


Ik heb op dit moment geen wishlist , binnenkort een berichtje daarover :)




Liefs  , 
Amber 





Geen opmerkingen: