Airwick Geurkaars

Bonjour , 


Rond Valentijn en Kerstmis worden de meeste geurkaarsen gebrand. Ik brand er zelf honderden per jaar, maar ik ben nog steeds niet die ene kaars tegengekomen die me helemaal ontspannen weet te maken en het huis vervult met een heerlijke geur. Zodra ik op de televisie zag dat de AirWick Touch of Luxury bij de Kruidvat € 3,99 kost in plaats van de belachelijke prijs van € 5,99 bij de andere drogisterijen, besloot ik dat het tijd werd om het eens te proberen.In de geur Fijne Zijde & Oosterse Orchideeën 


 Als ik ergens gek op ben is het kaarsen , en helemaal geurkaarsen , ik heb er al veel geprobeerd ,
 Bijvoorbeeld die van de Ikea , maar toch vind ik deze het állerlekkerst , hij heeft 30 branduren en ik kocht
 hem bij de Kruidvat voor € 3.99 . Mijn hele kamer ruikt heerlijk ! Lekker zoet en een beetje vanille achtig ..

Ook vind ik de uitstraling van de kaars heel mooi , in het glazen potje met de roze strepen , i - freaking - love - it 


Dit zegt Airwick zelf :


Ontdek de nieuwe Air Wick geurkaarsen, ontworpen om je hele kamer te vullen met een luxe geur. Unieke spiralen met essentiële oliën zorgen voor een optimale geurverspreiding.


Zeker een aanrader !




Liefs , 
Amber

Geen opmerkingen: