NOTD #5

Bonjour,

 Ookal ben ik gek op nagels lakken , vind ik nep nagels ook heel mooi . Dit keer heb ik acryl nagels laten zetten met een 'French tip ' . Persoonlijk houd ik van lange nagels maar het duurt altijd zo lang om ze te laten groeien .. dus daarom heb ik nu nep nagels . Ik weet dat veel mensen het fake en onnatuurlijk vinden , dat is natuurlijk ook wel zo , maar ik vind het gewoon mooi !






Ik heb deze nagels laten zetten in china town , als je in Den Haag woont weet je waarschijnlijk wel wat dat is maar het is een gedeelte van de stad met alleen maar chinezen winkels , vandaar ook de naam. In China town zitten een heleboel supermarkten maar ook beauty salons , hier kun je voor een zacht prijsje bijvoorbeeld acryl nagels laten zetten , maar ook gelnagels enz. Ik liet hier dus mijn nagels zetten en het duurde ongeveer anderhalf uur . Ik betaalde € 30 euro , wat niet veel is voor acryl nagels , mijn moeder laat altijd haar acryl nagels zetten voor € 50 euro .. Een nieuw set kost dus 30 euro ,  na een maand laat je ze weer opvullen ( want je nagels groeien natuurlijk en dan groeit je nepnagel mee) , dit kost € 21 euro . 

De ringen die ik om heb komen van verschillende winkels ..
  • De strik - ring komt van de Hema
  • De ring met de witte steen van de Claire's , en die met de blauwe steen ook !

Q - Wat vind jij van nepnagels ? mooi of fake?

Liefs ,
Amber

Geen opmerkingen: