Q&A #1

Hee lieve dames  ,
De laatste tijd heb ik veel vragen binnengekregen , ik besloot er 5 met jullie te delen & te beantwoorden !
Deze vragen zijn o.a gesteld via Youtube , Twitter , en in privéberichten .

Waar komt je kwastenset vandaan  ? - Vivian

Mijn kwasten set komt van beauty88.nl .
Een nederlandse webshop met veel leuke , betaalbare beauty producten !
Hij kostte rond de $ 50 euro , best veel maar dan heb je ook wat !


Wat zou je aan jezelf willen veranderen ? - Merel


he-le-maal niks ! Ik ben blij met wie ik ben en ookal zou ik wat willen veranderen dan zou dat niet kunnen want je bent wie je bent ! Dus wees blij met jezelf , niemand is perfect .


Waarom ben je begonnen met Missmake-upbeauty ? - Chelsea


Pff , deze vraag is zó vaak gesteld , haha
Ik ben begonnen met bloggen omdat mijn interesses altijd al lagen bij  beauty , verzorging , makeup , etc.
Het leek me zo'n leuk idee om dit met andere mensen te delen , en ik heb er zeker geen spijt van , want ik schrijf , test en film nog steeds met veel plezier :) !

Waar komt je kaptafel vandaan ? - Sanne 


Dit is ook een van de meest gestelde vragen ooit , mijn kaptafel komt van de Ikea
Hij kost rond de $ 200 euro en heet 'Hemnes Kaptafel'.

Hoeveel nagellakjes heb je , en hoevaak lak je je nagels ? - Doris


pff , ik heb ze geteld ! Het zijn er 156 en WOW dat is echt te veel !
Maaar .. ik lak mijn nagels dan ook bijna iedere dag , ik vind het echt super leuk !



Laat een comment achter met daarin jou vraag en misschien komt die dan in de volgende Q&A !

Liefs , Amber



Geen opmerkingen: