Review: The Body Shop Earth Lovers Shower Gel

Heey ,
Sinds kort heb ik enkele nieuwe favorieten in mijn badkamer, de Earth Lovers Shower gels van The Body Shop! Een reeks van zes verschillende geuren, én een geurloze variant, die het douchen nog aangenamer maken. Ik heb ze al een tijdje , en hier is dan eindelijk de review !



De Earth Lovers Shower gels zijn niet alleen biologisch afbreekbaar en daardoor ook goed voor het milieu, dankzij hun superzachte formule die vrij is van sulfaten, parabenen of kleurstoffen is het dé ideale douchegel voor de gevoelige huidjes onder ons!





Ik had al twee yummie geurtjes (Fig & Rosemary en Lemon & Thyme) en die hebben ondertussen het gezelschap gekregen van de geur Apricot & Basil en Watermelon & Eucalyptus. Allebei even heerlijk als je het mij vraagt!




Vooral 's morgens zijn deze twee geurtjes aanraders. De zoete fruitgeur, in combinatie met de groene geur van kruiden zorgen meteen voor een fris gevoel!





De Earth Lovers Shower gels ruiken niet alleen heerlijk, ze zijn ook aangenaam in gebruik en zorgen voor een zachte huid!




Earth Lovers Shower gel is verkrijgbaar in 6 verschillende geuren:



- Apricot & Basil


- Cucumber & Mint


- Watermelon & Eucalyptus


- Fig & Rosemary


- Pear & Lemongrass


- Lemon & Thyme


- Frangrance Free


Voor welke geur gaan jullie?

De Earth Lovers Shower gels zijn verkrijgbaar bij The Body Shop

Prijs: 6 euro - 250ml


Liefs , Amber

Geen opmerkingen: